Jumaat, Jun 20, 2008

Shah ALam - Kangar - Transnational.

Masa coretan nie aku berada di atas yang sedang bergerak ke Kangar. Nasib baik ada note book n wireles broadband hilang sikit bosan aku diatas bus nie. Tempat duduk aku belakang sekali. Selesa kira ok la sbb leh bukak note book nie tanpa ada halangan. Lagipun aku duduk kerusi single jadi tiada la partner sebelah nak marah atau tak selesa.

Cerita aku di atas bus ketika nie. Terperanjut betul aku temui seseorang yg tak diduga didalam bus. Siapa tak perlu aku jelaskan biarlah rahsia. Yang paling tak best aku duduk pulak kat belakang kerusi dia.. masa aku lalui depannya tadi dia siap pandang dan kami betetantang mata.. dalam hati aku hanya tuhan yang tahu.. bukan debaran yang aku rasakan tetapi aku terfikir adakah dia ini org yang aku ingat sejak akhir2 ini. Aku harap dia tak lagi perasan kerana dah hampir 6 tahun kami terpisah. Just small world kan.

Argh biar la aku xnak fikiran aku melayang dengan kisah silam. Aku harap dia dapat memaafkan segala apa yang berlaku antara kami sebelum ini. Biarlah kenangan silam mematangkan kehidupan kita.

Sejukbetul aku kat atas bus nie. huhu.. nasib baik aku bawak baju sejuk kesayangan ku nie.. dapat jugak aku memeluknya.. ok la lepas nie aku nak tido la sambil layan mp3 dengan lagu2 baru yang aku dounload semalam.

jangan lupa cerita aku dari kamhpung yer..