Selasa, April 08, 2008

Aku excident lagi..



Pada hari sabtu lepas 5/4/08 aku dan Azri (partner jurufot dan my dirver) telah alami kemalangan jalan raya di hiway Melaka Seremban pada pada jam 5.30ptg. Ketika dalam perjalanan keadaan hujan amat lebat dan diajalan raya dipenuhi air. Di hampiran tol Seremban dari arah Melaka, kereta kami terbabas dan telah terlanggar sebuah kereta Mercedes dihadapan setelah kereta yang dipandu Azrin tidak dapat dihentikan kerana keadaan jalan raya yang lincin. Keadaan ini berlaku disebabkan terdapat kerosakan sebuah kereta dihadapan dan manakala kereta mercedes tersebut berhenti dengan mengejut maka kami dibelakangnya tidak sedar maka terjadilah perlanggaran tersebut...

Dengan keadaan hujan yang lebat aku dan Azrin terpaksa bergegas keluar untuk selamatkan diri dek kerana takut kejadian lain pulak akan berlaku disbbkan kemalangan tersebut berada di laluan ketiga di lebuhraua tersebut. Syukur atas bantuan org kereta kami dapat ditolakkan ketepian hiway sementara menunggu toll truck...

Kami bersyukur kerana selamat Azrin dan aku tidak alami sebarang kecederaan walaupun keadaan kereta agak teruk remuknya dibahagian hadapan sebelah kiri. Terima kasih kami kepada tuan milik kereta mercedes tersebut kerana amat memahami situasi tersebut tanpa banyak cakap keadaan dapat diselasikan dengan baik tanpa Azrin membayar apa2 ganti rugi. Alangkah bertuahnya jika rakyat malaysia seperti pemandu tersebut...

Disini aku ucapkan ribuan terima kasih kepada famili dan kawan2 yang tidak jemu hubunggi dan sms bertanya khabar pada hari kejadian tersebut...My sister kak Ani dari Penang, younger sister Suraya tak henti call dan sms untuk pastikan aku selamat.. untuk my nephew.. Nurfaizah.. Paksu tak perlukan Ambulans yer.. (tahula awak tu kerja kat hospital...) hehehe.. Kak Anah yang call pada jam 8pm.. kak ina yang tak henti2 dengan smsnya... dan Kak Ina dari Spa n Beuty Seremban.. dan akhir sekali kepada aunty dan uncle mak kepada si Azrin yang sanggup pickup kita org kat Seremban dan pinjamkan kami keretanya... to u all jasa kalian akan aku hargai.. semoga kita akan sentiasa dekat dihati... inilah org2 yang akan aku ingati selalu... muahhhh...