Isnin, Mac 31, 2008

After 4 Days Holiday


Khamis (MC), Jumaat(AL) Sabtu dan Ahad cuti.. 4 hari dah cukup untuk aku ambik masa untuk rehat secukupnya.. tapi masa nie la aku gunakan sepenuhnya untuk selesaikan kerja2 part time aku... apa lagi kalau bukan photgrapher n andaman..

2 hari aku habiskan masa dirumah sahaja, pada awalnya aku nak balik ke Perlis dah lama tak jenggok kampung, tapi tetiba Kak Liza call untuk booking aku jumpa client di Kepong, Sungai Buluh dan Pandan Jaya.. Ala melepas la aku...

Sabtu aku sempat lepak di Med Villey bersama dengan Ajip... nasib baik jalan tak jame dan cuaca baik.. nampaknya ada diskaun besaran disetiap pasaraya.. dah lama aku tak shopping so masa nie aku sempat la beli apa yang patut jer contoh jaket yang aku cari, seluar kerja dan hehhehe.. koleksi aku yang dah banyak beg baju... entah nampak cantik lak so walaupun dah tak tau nak buat aku tetap beli jugak...

Sabtu juga aku sempat lepak dengan Kak Liza Di Bandar Sri Permaisuri, sambil menghirup udara segar hujan renyai2 turun, aku bersama Ajip dibelanja oleh Kak Liza kat Cafe tersebut yang dinama Jom Borak. cafe yang cantik berlatar belakangkan Tasik Permaisuri serta hidangan Nasi Goreng dan Char Koew Teow goreng yang sedap lagi enak... Bak kata Ajip ini adalah pertama kali dia merasai keenakan Koew Teow goreng di KL... betul ker... hehehehe

Ahad satu hari aku penuhkan masa dengan berjumpa client untuk andaman dan photographer..dari Kepong aku ke SG Buloh dan akhirnya ke Pandan Jaya.. jadi nampaknya booking untuk job photo dan andaman pada bulan Jun dan August dah penuh ditempah....

Jam 7pm dirumah di aku dah sampai.. bersedia untuk rehat sepenuhnya sambil standby melihat ABP... Nice dan havoc dengan pengacara yang sensasi dan paling tak best Mawi menang...dah tahu dah... hahahhhaa

So jumpa lagi.. bye bye..