Ahad, Mac 23, 2008

City One Plaza - KL

Hari nie Sabtu aku ke KL sambil ditemani oleh Kak Ina (Beuty & Care) bukan Kak Ina (CCS) Is dan Shima. Tujuan adalah untuk melihat sambil mencari koleksi terbaru kain untuk dijadikan baju perkahwinan. Sayanya pic tak dapat diambil kat kedai tersebut jadi xleh la nak postkan disini...

Banyak promosi potongan harga skarng di KL, aku teruja jugak melihat pelbagai jenis kain dan songket yg dipamerkan.. tetapi semasa jalan2 aku dah setkan untuk beli 2 set warna kain organza campuran dengan kain leace sahaja.. dengan harga yang dapat agak murah aku pilihkan warna putih bartaburan bunga hitam dan bungan selver. Kain ini adalah aku beli khas untuk perkahwinan si Shima dan my hmate aku pada hujung tahun nie. Memandangkan pakej aku yang digunakan jadi tak salah kiranya aku membeli sekarang ketika ada mega sale ini....

Kat luar hujan ketika hendah pulang, sempat singgah di kedai barangan hiasan andaman pengantin ting 5 Semua House. Jalan2 aku lihat pakej yang disediakan agak mahal jugak jika dibandingkan baju yang disediakan hanya untuk sewa. Contoh satu set songket yang lama sahaja pun dah mencecah RM500. Jika nak kata cantik rasanya lebih kurang je dengan koleksi yang aku ada.. heheh.. takpe la masing2 ada selera dan kemampuan... jadi buatlah pilihan yang bijak.

Dalam hujan kami redah balik ke rumah aku di Shah Alam. Kak Ina nak lihat koleksi baju yang aku ada. Dalam perjalanan kami dapat satu idea untuk ciptakan satu set khas tema untuk pakej aku nanti.. dengan menggunakan buluh dan kayu akan dicamtumkan menjadi bekas untuk set bakul hiasan barang hantaran.. hasilnya tunggu dan lihat.. yang pasti buluh tersebut kami akan menggunakan buluh yang asli ciptaan kami sendiri.. untuk melihat hailnya tunggu dan lihat sahaja nanti...

catatan azman dihujung minggu.. bye...