Selasa, Ogos 05, 2008

August - Job schedule

2 - 3 August 2008 - Wedding photo shoot at Puchong & Ampang - Oly & Sofie

9 - 10 August 2008 - Wedding photo shoot & Andaman Pakej at Selayang - Ayu

16 - 17 August 2008 - Wedding photo shoot at Melaka - Diana

23 - 24 August 2008 - Wedding photo shoot & Pelamin at Petaling Jaya & Kajang - Farah

Nampaknya aku ada satu minggu sahaja masa rehat sebelum bulan puasa. Harap sempat la aku siapkan kerja nie sebelum puasa menjelma dan masa bulan puasa nie harap2 dapat la aku habiskan masa dengan berehat dan hal2 berkaitan ibadat.

Aku akan berada di Kg - Kangar pada 29/8/08 - 2/8/08 - untuk menyambut puasa bersama keluarga. Semalam Kay dan aku merancang untuk menutup hujung August nie dengan pergi camping di Penang - lokasinya belum pasti lagi. Harap2 jadi la kerana dah lama aku tak dapat pergi camping.

Untuk pada pasangan penggantin harap dapat hubunggi aku untuk membuat tempahan photo dan andaman lebih awal yer. Kerana aku dah bukak tempahan untuk bulan Oktober 08. Nasihat aku diharap pasangan penggantin membuat tempahan awal agar nanti ada masa untuk membuat segala persiapan.

Salam untuk semua..