Sabtu, Februari 06, 2010

Sepetang di Gym

Dah lama aku tak jejak kaki ke gym dulu port aku di Gym kat Hotel Istana tapi sejak aku pindah dok PJ rasa malas nak berulang alik redah jam ke KL so xda la ke Gym lagi..

Hari nie aku berpeluang pergi ke gym disini.. best teramat bila peluh2 jantan nie menitis atas lantai... hahaha.. yang paling best aku rasa seperti aku campakkan segala stress nie setiap kali dumbell diangkat... hahahaha.... nyah ko jauh2...

Aku rasa perlu teruskan aktiviti nie bila balik KL nanti... atleast hilang sikit rasa bosan aku dirumah lepas habis kerja... dari aku merenung nasib dan mengharapkan org dtg teman baik aku bergerak cergas sendiri lakukan aktiviti nie..

Semoga aku dapat kuruskan semula badan nie.. dah lama aku geram pada lemak2 yg suka melekat pada badan aku...

ok dah catatan hari nie

Adios..