Ahad, Februari 28, 2010

Untuk apa Aku ini..

Aku disini untuk apa? Kenapa aku disini untuk dia? Kenapa aku bagun dan sedar esok hari untuk dia? Kenapa aku tidak buang sahaja dia jauh dari hidup aku.. entah ada ketika datangnya minda dan jiwa yang waras mahu sahaja aku tinggalkan semua ini..

Aku ada hari nie untuk dia.. salah sesungguhnya aku ada hari ini adalah untuk diri aku sendiri.. untuk aku capaikan cita2 dan impianku, bukan untuk dia.. namun aku tidak bisa bohonggi diri sendiri kerana dia la yang buat aku banggun setiap hari..

Suara dan langkah dia membayanggi hidup aku seharian.. Hari ini aku terfikir perlukan aku pergi tinggalkan dia tanpa dendam yang hadir..
Tapi aku terfikir mampukan aku tinggalkan dia sedangkan aku perlukan dia untuk kerjayaan esok hari bersama.

Hari2 aku rindu akan dia.. tidak lena lelap mataku ini kerana ingatkan dia. Apa dia perlukan aku atau aku yang perlukan dia...

Tuhan kau berikanlah aku jawapan agar dengan petunjukMu aku bisa melangkah tanpa menoleh kebelakang dengan ingatkan dia lagi...

Aku redha..