Khamis, November 22, 2007

Kini


Ku mulakan bicara dengan Salam...

Wah dah lama nampaknya aku tak update my blog nie.. Sms dari kawan2 kat luar semua tanya.. "Hey Azman where are u? What happen to you... Are u ok?" dan mcm2 lagi .. Bukak je YM soalan yang sama dan tetap bertanya tentang kenapa tak update my blog...so Kini aku kembali...

Kalau nak aku jawap pada u all semua apa yg terjadi dalam hidup aku lately ini... tetapi aku rasa biarlah "kejadian" itu aku simpan rapi sahaja dalam hati ini dan aku cuba biar ia pergi sahaja... seperti perginya hari2 aku yang lepas....

So u all mcm mana.. jgn lupa letakkan perkembangan u all dlm msg box yg aku bukak kembali yer...

Pagi nie bila bukak my blog aku terdengar lagu yg aku sukai sangat di zaman sekolah dahulu.. entah la pulak kenapa tetiba sahaja aku teringat dan merindui zaman aku dahulu... mungkin kerana lagu ini lah ada memori kelakar yg menggamit memori kelakar untuk aku kenangkan hingga selamanya..

Tetapi nama2 teman lamaku dulu KINI masih segar dalam ingatan seperti... Salem, Sham, Radzi, Jel, Kak Chik, Suriani, Wan, dan ramai lagi...

Masih ku ingat dahulu ketika study disekolah merekalah yg paling aku pernah dekati ... mmm.. agaknya apa mereka buat yer... bila balik kampung pun semuanya dah tak ada entah kemana menghilang... nak kerumah pulak ada yg dah pindah.. oh teman semua, alangkah kuatnya semangat aku untuk bertemu kalian ... mungkin dengan pertemuan ini akan terungkap pelbagai kisah yang lepas untuk kita runtuhkan kembali urai ketawa seperti dahulu...

Lupakan seketika dengan memori aku tu... hehehe.. ok now im back to normal...hahahaha... pagi nie apa aku nak buat... bosan sangat nie.. nak gie kerja class tak ada masa nie.. ok la aku lepak depan net nie sambil layan2 lagu apa yg menarik...

So kepada u all semua nanti aku akan uploadkan pic semasa aku gie camping kat Pertak last time.. tak ada pic yg menarik sangat yg sempat dirakam kerana cuaca tak begitu baik... bukan mendung tapi dah hujan daaaa....

So aku akhiri blog ini dengan lirik lagu Kini dari Feminin..... kita layaaaannnn

Dinihari kian ku rasa
Ku imbas kembali waktu bersama
Segala kenangan silam
Bagai berlalu semalam
Hujan membasahi kita
Ku rasa bagai tangisan gembira
Dan burung bagai menyanyi
Lagu cinta

Kini hanyalah tinggal kenangan
Tiada ku rasa dalam genggaman
Hanya terdaya mengimbas semua
Kenangan yang lalu
Tiada kata ucapan di bibir
Tak ku sangka kali terakhir kini
KAu tidak akan kembali lagi

Sejenak ku tersedar pilu
Hanya bayanganmu yang menemaniku
Tapi apakan daya
Tuhan penentu segalanya

Kesal rasa hatiku
Kerna kali terakhir kita bertemu
Tiada ku lafazkan oh kata cinta