Rabu, Julai 16, 2008

Dayang - Bday - PH



Hai guys..

Kembali dengan coretan terbaru. Minggu lepas ada seseorang email me ttg cerita terbaru Dayang. Memang la kawan2 aku tau aku nie fanatik Dayang so meraka foward la email nie.. Lagipun aku ada jugak dengar cerita ttg Dayang melalui Melodi minggu lepas. Mgkin aku xkan lepaskan peluang untuk hadiri show tersebut. Ia sudah aku letakkan dalam diari harian untuk hujung minggu ini..

Kali ini aku mungkin ditemani oleh sesorang special friend (mampus la kalau bos aku tau aku keluar dating dgn staff acc client).. perkenalan secara tak langsung dari berbalas email je pastu tak sangka lak sporting jugak that girl tu. Nice n so open minded girl.. i like it.. huhuhuh...

So nanti la aku ceritakan selepas pertemuan pertama kami nanti sempena Dayang Bday-PH.