Khamis, Julai 17, 2008

Lovely Friends



Teringat pulak zaman remaja dahulu. Kenangan di zaman persekolah yang penuh dengan kegirangan dan kegembiraan sebagai pepajar. Kemudian kenangan kembali kepada zaman aku menjejak kaki ke alam perkerjaan di Langkawi. So sweet memori dimana, disanalah aku lebih kenal siapa diri dan siapa kenalan serta kawan sekeliling. Beberapa nama kenalan lama masih segar di minda. Alangkah seronoknya masa lalu dapat dikembalikan agar tiada perpisahan antara kita. Paling aku rinudi Kak Mariah - dimanakah dia.. hingga kini aku masih jejaki dia kerana dia adalah salah sorang kakak yang baik sekali dan sanggup hadapi cabaran ketika sama2 bekerja di Delima Resort Langkawi.

Kenangan tetap kenangan aku pasti akan mencari mereka kembali untuk berkongsi segala cerita duka dan duka aku disini. Tuhan temukanlah aku dengan mereka semua...