Selasa, Disember 11, 2007

Part Time job - Krew Hiasan Dalaman...KPT Putrajaya

Minggu lepas aku dapat call dari si Pet.. dtng buat job kat Putrajaya.. si Lin nak aku ambik gambar hasil Intd. Design untuk lobi Kementerian Pendidikan Tinggi..dah sampai sana dari jam 6 ptg.. staff tak cukup untuk buat kerja2 teknikal.. so apa lagi lepas je habis ambil gambar aku pun terus join dia orang buat kerja teknikal dan I.D sesama..

Memang best siot kalau dapat tender job nie.. dah la aku minat ttg hiasan dalaman nie.. apa lagi nie la masa nak aku tunjuk skill.. hahaha..

so tak nak tulis banyak, nie hasil yg aku dan budak2 buat utk hiasa dalaman lobi KPT Putrajaya...

Gambar lobi dengan hiasan dalaman asal..Inglish konsep











Gambar hiasan dalaman yang terbaru.. Moden n Simple konsep..










So mcm mana.. ok tak hasil kerja kita org nie..

Nie lak gambar tenaga kerja n bos..




Ok lah aku stop dulu yer.. jumpa nanti lagi dengan cerita trip aku ke Kuala Langsar yang best dan gerun bagiku...