Jumaat, Disember 21, 2007

Selamat Hari Raya Aidiadha

Mulakan bicara dengan salam...

Semalam 20/12/07... kita menyambut Hari Raya Korban.. jadi apa pengorbanan anda pada semua....

Setiap kali aku bukak blog untuk bercerita... pasti ada yang mengganggu fikiran aku ini.. tetapi bila masa dan ketika aku berada diluar.. banyak pulak cerita nak aku tuliskan... apa la nak jadi dengan fikiran aku nie...

Minggu nie aku just nak kongsi dengan anda... hidup baru aku sudah bermula.. dari segi apa kehidupan aku tu biarlah rahsia... yang nyata aku akan pastikan kebagiaan ini akan berterusan untuk aku teruskan dihari2 akan datang...

Minggu nie aku banyak habiskan masa di opis diwaktu siang dan malam biasa la aku ngajar tuition kat umah.. rasanya mulainya bulan hadapan kemungkinan pelajar aku akan semakin meningkat... ini memandangkan cuti sekolah sudah pun berakhir... terpaksa la aku korbankan masa rehat diwaktu malam dengan menggantikan masa tersebut bersama pelajar2 aku...

Hari Raya Korban.. aku tak balik kampung.. kerana cuti satu hari je.. lagipun jumaat malam aku akan bertolak ke kampung juga untuk hadiri Majlis Kahwin anak buah di kampung.. so balik nanti jer la sambut raya sekali semuanya....

Ok la hujung minggu nie aku tak ada di kl.. berada di kampung aku di Perlis.. so jumpa kita di minggu depan yer... salam