Jumaat, Disember 28, 2007

Salam untuk semua..

Salam pembuka bicara...

Azman masih ada la.. hehehe.. ini yg nak aku beritahu kepada kawan2 dan teman2 semua.. cuma kebelakangan ini aku sedikit sebuk dengan agenda akhir tahun yang harus diselesaikan disamping menyenaraikan kembali aktivit ditahun 2008..

Maaf.. ini yang perlu aku lontarkan kerana.. pada tahun ini banyak yang aku lakukan biasa membuat kawan2, teman2 dan famili kecewa... hakikatnya aku hanya insan biasa yang tidak lari dari kesilapan.. dan sesungguhnya kesilapan itulah yang mendewasakan kehidupan aku kini..

Selesai sudah agenda besar dalam famili aku dengan Majlis Kahwin anak buah yang pertama pada ahad lepas 23/12/07.. Meriah dalam kesederhanaan yang kami tampilkan dapat menyatukan seluruh famili yang dekat dan juga jauh... Menyatukan kembali yang pernah terpisah dek perbuatan dan kecil hati antara famili seketika dulu.. dan aku seperti biasa la jika dalam bab majlis kenduri ini, sudah pasti sebukkan diri dalam bab pengurusan pegantin.. dari bab hiasan diri hinggalah persiapan meja makan beradap untuk pegantin... walaupun ada sedikikit kekalutan tibanya hari majlis dek kerana sifat2 dan atikan manusia, tetapi kini semua sudah berjalan dengan lancar... jadi dari azman-ali.blogspot.com ucapkan Selamat Pegantin Baru kepada pasangan NurFaezah dan Kept Azlan..




Akhiri dengan senyuman salam semperna tahun baru 2008 akan menjelma...