Selasa, Disember 11, 2007

Hidup Ku Yang Sempurna..


Ku mulakan dengan salam...

Im back today dengan senyuman penuh mekar dibirai bibir ini.. tapi dengan kehidupan yang penuh berbeza. Kenapa? secara peribadinya kesepian aku selama ini ada sebabnya.. Sedih.. mungkin jugak.. tapi semua itu sudah hilang.. aku kini kembali kepada kehidupan yang sebenar...

Dari awal bulan lepas hinggalah hari ini.. aku hanya ada masa untuk tidur sahaja.. jadi anda semua faham sahajalah.. betapa sebuknya rutin harian hidup aku ini.. tetapi dengan kesibukan inilah yg membuatkan aku lupa seketika dengan apa yang terjadi pada diri ku yang lepas. Bak kata pepatah "Tuhan Maha Adil", "Hilang satu seribu mari beb".. heheh.. segalanya aku bersyukur.. segala yang hilang dulu kini ia kembali kedalam kehidupan ku...Alhamdulillah...

Wah! Nampaknya padat gila jadual harian aku selepas ini.. banyak lak job part time yang masuk.. sampai pening kepala aku nak memikirkannya utk tidak terlepas...akhirnya inilah jadual harian aku yang akan bermula pada minggu hadapan...

Isnin - Jumaat dari jam 8.30am - 5.30pm.. aku berada di opis..

Isnin - Jumaat dari jam 8.00pm - 10.00pm..Kat rumah uruskan tuition.. student pun dah mula class dari awal Disember.

Isni - Ahad dari jam 12.30pm - 2.00am.. Aku kat Kilang National Shah Alam..Jaga kedai Pak Abu.. just part time tengah malam jer..

Sabtu & Ahad.. siapkan kerja.. Part time job Design utk Aleaya Int. Design dan job photographer aku...


Agaknya u all la.. bila masa aku nak rehat nie.. kalau tahun depan aku tak kaya tak tahu la... heheheh...

Next cooming project adalah sdg usaha untuk bukak perniangaan tani Cendawan dengan member...mmm.. harap2 menjadi la....go Azman..Go n go..