Khamis, Mei 22, 2008

Akukah Ini.... hahahah



















Salam semua...
Nampaknya minggu ini aku kembali ceria. Selepas cuti 3 hari, dengan habiskan masa rehat dan tidur dirumah sahaja, buatkan fikiran aku kembali stabil..

Just nak kongsikan cerita dengan u all ok.. last friday aku telah berperang besar dengan my sen. exec. Biasa la kalau bukan hal kerja. Bagi aku tak kesah la apa sekali yang nak aku tolongnya buatkan tapi please profesional bila nak hulur untuk minta bantuan. Dengan aku dah tak larat dan tambahan dengan strees aku berperang mulut lagi dengannya kerana aku dah tak larat lagi apabila anggap seperti dibuli.

Dah la aku tolong siapkan kerjanya tapi masih tak puas hati dan nak lagi, lagi dan lagi... ha kau last seklai sebiji aku kasi laginya...

Tapi yang bestnya u all ada kepatut dengan selambanya dia jerit dan suruh aku berhenti kerja kalau tak berminat... helloo siapa engkau nak cakap pada aku.. dah la masuk sekali dengan aku.. Boleh buat kerja, tapi untill today u all "dia" nak bukak system pun terkial2.
Nampaknya jeritan dia di dengar oleh budak2 lain dab suasaba agak kecoh. Aku diam sahaja bukan takut tapi bila fikir dengan waras.. just wait n see okie...

Semalam aku pergi kerja, aku nampak bos ada meeting dengan"nya" My opismate semua berpandangan sesama sendiri.. biasa la sambil buat gosip. Aku bersyukur sangat kerana opismate terutama my department banyak beri sokongan pada aku memandangkan "dia"pun ada masalah jugak dengan semua my department.. Ok la short story my boss call me. So apa lagi aku just ceritakan apa yang sebenarnya aku tak puas hati dengan my sen exec. Dan satu ayat je yang aku puas hati dengan bos aku.. "That not right word yang dia perlu keluarkan pada u Azman" hanya dengan senyuman aku just diamkan diri...

Masa berlalu... nampaknya dia tak tegur dan aku pun tidak kembali padanya untuk mohon maaf... "that time i dont care ok" lebih baik aku dan dia tidak bertegur daripada aku akan dibuli jika kami be together. Nasib baik my department support me jika tidak aku rasa semakin tertekan sangat dapat sen exec yang entah la mcm mana nak aku jelaskan situasi ini. Jika aku sorang sahaja ada masalah dengannya mungkin sukar untuk nyatakan siapa betul dan salah, tetapi aku rasa dari department aku dan juga sale department pun ada masalah dengan cara dia berkomunikasi. So anda semua andaikan la sendiri.

Hari ini aku kembali ceria bila tidak kedengan "dia" memanggil nama aku untuk buat kerja bodohnya. Kerja aku pun kembali terurus dengan baik dan tenang sahaja aku bekerja. Lagipun apa yang aku dengar bos telah memberi arahan agar "dia" tidak mengganggu urusan kerja aku lagi. So aku bebas kini.. harapan aku agar ia akan berterusan begini.. so tiba masanya aku keras hati agar tidak akan bertegur dengan jika bukan atas urusan kerja....


Jumpa lagi yer.. Life with me..