Isnin, Mei 19, 2008

gempa di Sumatera - Rasanya di aprtment aku..

Jam sekarang menunjukkan 11.39pm. Aku sekarang berada di taman halaman rumah kerana pada jam lebih kurang 10.00pm ada berlaku gegaran di apartment. Jadi semua penduduk dinasihatkan turun dan kosongkan rumah dengan segera.

Aku yang berada ditingkat 2 tidak rasa apa2 pun yang aku rasa bila kedengaran penduduk turun dari tangga dan seketika kemudian ada penggumuman dari surau kedengaran.

Aku baru jer nak rehatkan badan. Tanpa berlengah aku pun ikut jugak turun yer la nanti bising lak penduduk lain.. aku hanya mampu capai beg camera dan notebook je.. biasa la nanti boleh aku ambik gambar dan sambil tu layan broadband kat taman.

Turun je kat taman penduduk dah penuh kat bawah. Macam pesta pulak. Baru aku perasan yang kat kawasan aku nie ramainya warga asing. Mmmm.. ini la Malaysia kan..
Kedengaran anatara penduduk bertanya satu sama lain kenapa... rupanya ada jugak yang tidak tahu kenapa mereka harus turun... aku cuba pasang telinga.. ada yang kata blok bergegar dari floor 5 keatas.. jadi aku dan jiran2 di floor bawah nie tak rasa apa2 pun la.

Anang aku kasi camera utk snap gambar suasana aku lak lepak je kat sini (taman).. nanti aku uploadkan gambar2 suasana kat sini...

Ok la aku xleh lama nie ramai lak mata yang memandang, ada yang menyanyi suara ala2 entah la nak cakap sedap atau tidak. tapi cukup la sekadar hiburan waktu2 mcm nie...

Ok la aku blah dulu yer.. life with me..