Sabtu, Mei 24, 2008

Movie Time - What Happens in Vegas

Lakonan kegemaran aku hehehe ... Ashton Kutcher, Cameron Diaz, Rob Corddry, Lake Bell, Jason Sudeikis, Treat Williams, Michelle Krusiec, Dennis Farina, Queen Latifah

Sinopsis:
Two strangers awaken together to discover that they have gotten married following a night of debauchery in Vegas, and that one of them has won a huge jackpot after playing the other's quarter. The newlyweds devise ever-escalating schemes to undermine each other and get their hands on the money, only to find themselves falling in love amidst the mutual backstabbing.

Untuk menggetahui kesudahannya u all perlu tengok. Filem komedi yang bagus untuk pasangan couple kat luar sana. Mulanya dari scen pertama filem ini aku dah teruja sekali untuk menggetahui kesudahan akhir filem ini. Cuba anda bayangkan tetiba jer bangun dari tidur tanpa disedari anda telah bertukar menjadi seorang suami atau isreti tanpa disedari. hahahha... mcm mana tu...Tetpi semua episod ini bermulanya di Las Vegas...

Akhir sekali kita dapat tahu wang bukanlah segalanya dlm satu perhubungan tetapi yang penting adalah sifat tolak ansur, memahami dan ikhlas serta sedikit penggorbanan. Agak sukar aku nak huraikan diakhirnya filem ini tetapi ia amat menyentuh perasaan sekali. Perlu kita ingat wang juga boleh merubah segalanya. hehehe.. i love that filem...

That time aku gie tengok this mowie dekat Bukit Raja. Tak ingat la tarikhnya tapi aku tengok midnight sbb aku tak berapa suka tonton wayang waktu siang rimas perlu beratur panjang dan sesak. Nasib baik si Fafa dapat temankan aku kebetulan pulak UIA cuti sem so Fafa balik Shah Alam.

Just kongsi pic masa tunggu tayangan filem ini jan 11.20pm. Snap picture nie dari hphone je...


Mcdonal je jadi pilihan malam tu..


Sempat pose sebelum makan...




Nampak sangat muka dah keletihan..


Bab makan serah pada Fafa hingga menjilat jari beb...