Khamis, Ogos 02, 2007

Assalamualaikum... Hari nie Di KL dah bermulanya PC Fair PIKOM... aku memang bz gila untuk uruskan stock bagi ASUS NoteBook... dan jugak nak siapkan packaging untuk Free Gift.. naik lemas rasanya.. setelah bertungkus lumus selama seminggu nie... hari ini aku dah dapat rehat sikit...

Keletihan semalam masih lagi terasa.. lepas jer kerja di NTR aku terus ke pusat tuition .. biasa la jadi cikgu tuition salah satu kerja part time pada hari khamis... habis jer class pada jam 10.00pm aku terus je pandu balik rumah dari Subang Jaya ke Cheras... sampai umah aku terus lepak n tertidur .. sedar2 pagi ini dah subuh... hahahah...

Pada u all yg baca my blog.. maaf la... kalau tak dapat nak online dgn u all... dan untuk yg buzz aku di YM pun sama.. tak sempat aku nak reply yer...

mmm... so jumpa lagi di lain blog.. selamat bekerja dan bercuti di hujung minggu... bye bye..