Isnin, Ogos 27, 2007

Photo shot with Yana N Ct..



Nie la girl yg buat kecoh kat umah aku minggu lepas.. sengsara aku menunggu dari jam 8.30pm sampai la jam 10.pm baru sampai umah..hangin aku satu badan... kalau dapat client mcm nie selalu mampus aku...

mmm.. tapi yg bestnyer nasib baik dia bawak nasi bgkus untuk aku... hehhe.. leteh den menunggunya... so dah jam 11pm baru habis shoot photo utk dia dan si Ct..lepak2 borak until 12 tgh malam baru nak blah.. Yg bestnya si Yana selamba jer memunggah dapur aku... hehe.. dah la umah bujang... nasib baik la dapur aku tu bersih... heheh..

ok la Yana aku dah cuba yg terbaik ambik pic korang.. tapi memang aku tak puas hati sbb mata dan muka ko memang nampak letih sangat.. so lain kali jgn ko berangan ambik pic tengah malam yer.. nanti takut pic lain yg akan muncul..hahah... larikkk....