Rabu, Ogos 01, 2007

PIKOM PC Fair..

Yahooo.. Sekali lagi PIKOM anjurkan PC fair untuk tahun ini kali yg ke 3..pada sabtu dan ahad nie bertempat di KL Covencial Central.. KLCC...
Biasa la wakil untuk ASUS Note Book Kompany la.. so sesiapa nak beli Note Book brand Asus boleh la calling2 yer...
Hari nie aku sebuk dgn item free gift yang nak diedarkan pada coustemer... pening kepala aku nak masukkan dalam kotak... ini adalah sempena 50 tahun kemerdekaan ASUS telah keluarkan free gift yang menarik untuk anda dapatkan... hahaha.. tunggu apa lagi u all serbu la booth kita org kat sana nanti.. dan boleh jumpa aku disana.. disana... diasana....

Mmmm.. sekarang nie aku jugak sedang siapkan rangka promotion untuk my own bussines... apa lagi kalau bukan sett pelamin raja sehari... sekarang aku dah dpat beli 3 set warna baju pegantin dan juga pelaminnya sekali... sedang cari model untuk buat photo shoot untuk masukkan dlm my broucher... hempeh belum dapat lagi.. siapa yg berminat cari la yek...harap2 dapat la siapkan alatan tu semua sebelum hujung tahun... atleast masuk sikit nanti... cuti sekolah sure ramai yg nak naik pelamin...hahahha...

ok la aku nak siapkan kerja pastu nak siapkan report hujung bulan.. belum siap2 lagi la... dah tu sebuk dgn pc fair pulak... ok kalau aku tak online di my blog u all just letak jer note kat disini... nanti aku reply la...

so jumpa u all lagi di lain blog.. bye bye bye...