Ahad, Ogos 19, 2007

Samsons Consert...


Assalamualaikum... masa untuk kita enjoy...
Dua Minggu lepas aku berpeluang untuk menonton consert artis dari seberang... eheheh...Samson.. best siot... penuh bertenaga.. so tak heranlah jika di negara kita lagu2 dari seberang sering keudara di corong radio... tapi penyanyi malaysia bagus jugak...
Apa yang nak aku puji ketika consert ini berlangsung.. waduh.. suara si penyanyi yang penuh bertenaga dan maintain sekali.. dari awal lagu hinggalah berakhirnya lagu terakhir... walaupun mereka nyanyikan lagu dari album ke 2.. tetapi semangat setia penonton sama2 melaungkan rentak lagu tidak ketinggalan...

Aku berpeluang naik kepentas ketika di awal kemunculan samsons sebelum mulakan show.. biasa la beb jawap soalan.. pastu boleh dapat hadiah.. sponser by Digi...yang paling best sbb aku dapat duduk diruangan Vip dimana sebelahnya penuh dengan pihak media dan kedudukan aku betul2 didepan mata kumpulan tersebut.. so tak perlu la aku nak sesak dengan penonton yg kat belakang tu...


So jika anda tidak atau belum lagi dengar lagu baru samsoms dari album ke2 mereka.. tak rugi untuk dapatkannya... ahaks.. promote la pulak kan...

mmm.. nak citer apa lagi yer..jumpa lagi la di lain blog.. bye bye bye..