Isnin, Ogos 06, 2007


Hellooo... minggu pc fair dah habis... so alhamdulillah... semua berjalan dengan lancar... stock items aku semua ok... cuma now just nak buat report jer...dan nak updatekan apa yang perlu...

Keletihan aku dah hilang sikit.. hari Ahad tak kerja aku rehat n lepak dirumah sahaja la... layan tetamu dari ipoh datang bertandang bercuti temankan aku di rumah... heheheheh...

Minggu nie aku tak ada apa aktiviti pun nak dikongsi cerita bersama... jadi aku buat jer la apa yang patut contoh biasa la masak..kat bawah nie la menu aku pada minggu lepas... nie la set lunch aku kat umah... nak kasi nama apa yer Menu nie... kalau u all nak cuba leh la datang umah aku...

Menu nie aku sediakan dlm dua set.. satu set aku letak roti sebagai bahan gantian untuk nasi... sbb biasa la aku skrg nie makan seminggu sekali jer nasi... hehhehe...


Set A



Set B

Selamat menjamu selera yer... yummyyyyy

sampai berjumpa lagi... bye bye bye