Rabu, Ogos 29, 2007

Minggu Merdeka..


Assalamualaikum...dah lama i tak sebukkan diri di my blog nie.. banyak cerita nak i kongsi dgn u all semua.. minggu nie kihidupan aku penuh dgn cabaran.. tapi emosi sahaja la.. cabaran lain tak ada pun.. Kenapa emosi?.. entah la mgkin dlm minggu ini ada satu hari yg boleh mengimbau memori silam apa yg terjadi ditahun lepas.. iaitu kes samun dan pukul keatas sahabatku... dah hampir setahun kan.. tapi trauma itu masih ada didalam fikiran... hanya tuhan sahaja yang tahu.. mungkin kerana kejadian itu berlaku didepan mata aku sendiri.. dan masa yang sama aku yang berusaha menyelamatkan keadaan... Ya tuhan masa dan ketika itu tak dapat nak dibayangkan betapa paniknya diri ini...Tetapi hari ini aku sudah kembali untuk teruskan kehidupan seperti biasa.. akan ku pastikan ia tidak akan berulang.. cuma takdir yang menentukan... amin...

Semalam baru jer siap kerja editing photo utk Convocation UPM yang ke 31. best jugak kat sana.. boleh meraikan saat2 kegembiraan graduan baru...hehehe...job baru pun ada yg masuk...tapi yg tak bestnyer ternampak la pulak ex scandal lama... aku buat mcm tak pandang jer..heheh.. walaupun dlm hatti nak jugak ucapkan tahniah... tapi malas la nak panjangkan cerita lagipun aku kesana atas urusan kerja.. so just jerling senyum jer... aku tahu dia jugak perasan kan kehadiran aku...

Minggu nie jugak ada hadirnya org baru dalam hidup aku.. siapa dia... biarlah rahsia dulu.. tetapi aku bahagia sangat... cuma apa yang di harapkan kebahagiaan itu bukan hanya seketika... ingin sekali aku jadikan kebahagiaan itu kekal dlm tangaku...aku akan biarkan kenangan semalam menjadi indah diatas memori yg pahit pernah aku lalui dulu...
Oh yer malam esok aku akan berangkat ke kedah.. ada photo shoot untuk wedding Ct.. 3 hari aku berkampung kat sana...so maaf la tahun nie Merdeka aku tak balik kampung... sure my famili tertanya2 kan... harap mereka fahami sendiri nanti...

Ok la aku nak buat keja semula di opis nie.. so kalau ada apa2 just calling2 yer.. bye bye..