Khamis, September 06, 2007

Ct Balkis N Pir Daus


Assalamualaikum... ada org lagi ke sudi baca blog aku nie... hahahha.. yerla dad lama aku tak muncul diri kat sini... asyik bz jer dgn kerja kat opis dan rumah...rasanya mcm tak terkejar nak buat semua..
Merdeka day yang lepas aku di Alor Star Kedah.. malam merderka org pergi tgk bunga api tapi aku n the geng pecut drive ke Kedah... siapa lagi si Yana dan 2 org anak ikannya.. heheh.. jgn marah Yana..
Dengan kereta Satria Neo kami pecut dari jam 11 malam dan sampai di Kedah jam 4.00am.. naik hantu si Yana pecut...aku kat sebelah kecut perut beb.. tapi cool jer la.. dah dia yang nak pandu... hahaha..
Aku just sempat jengok ke kampung di Perlis sekejap jer di pagi 31 Ogos.. slps solat jumaat aku dah ke Kedah semula kerana nak shoot photo utk Majlis pertunangan si Ct...
Biasa la kalau dah jumpa geng.. aku bukan sekadar buat kerja utk photo jer.. kerja2 lain pun leh gak aku kacau... so utk majlis CT aku dapat siapkan hantaran untuk Sireh junjung dgn cara aku sendiri... hahaha... naik junjung la sireh tu.. tak tahu la apa jadinya...
3 hari majlis berlansung.. dari hari pertunangan, akad nikah dan majlis bersanding.. serba sedikit aku terpaksa la jengok n tolong.. terutama part lelaki.. kecian si Pir Daus.. tak ada siapa nak temankan.. nasib baik la aku nie ramah.. last2 sekali aku jugak kena pakaikan sampin dan makeup dia...mmm... tak rugi gak dia org ambik aku jadi photographer.. kalau org lain sure kena extra charges...
hari ke 3 lepas majlis sanding jam 7pm aku bertolak ke KL.. dlm perjalan budak2 nak pi Penang.. apa lagi sempat perkena Pesembur Penang di Padang Kota.. dah lama tak jejak penang nie.. sesat barat aku mencari jalan...yg best dapat merasa jugak naik feri...hahahha... mcm budak2 pulak.. Si Yana dah melantak tido dlm perjalan.. aku terpaksa la cover driving utk dia...
So u all sudikanlah view pic Siti yer.. jumpa lagi.. oh yer now aku bz dengan kerja editing utk pic dia... malam nie class tuisyen lak.. ayooo... letihnya den... tapi yg pasti kita enjoy... chow chow chow..


4 Dara Yg Temankan Aku...