Isnin, September 10, 2007

Salam Ramadhan..

Assalamualaikum...
lagi 2 hari kita akan sambut Ramadhan kan.. bestnya.. tak sabar rasanya.. bukan apa selain wajib kita tunaikan rukun islam yg ke 3 ini... boleh juga aku kawal makan dan diet... yer la dah naik berat badan nie.. rasa semacam jer... hahahah....
Tapi yg sedihnyer hari pertama puasa aku sambut di tuisyen centre... kerana hari tersebut jatuh pada hari aku ada ngajar class .. boleh nak batalkan tapi kesian pulak pada student aku yg nak ambik PMR bulan depan..takpe la lagipun boleh jugak student aku temankan bukak puasa nanti..
Semalam aku selamat hantar job photographer aku yg terakhir utk bulan nie sebelum puasa..so bulan puasa nie aku ada banyak masa la utk fokus pada amalan.. insyaallah... nak jugak join solat terawih di masjid.. yer la tahun lepas dapat join beberapa hari jer kerana dah pergi bercuti ke Cameron selama 2 minggu... tapi tahun nie duduk umah jer.. lepas kerja rehatkan diri....
Apa yer nak story pada u all nie.. oh yer kepada u all yg baca blog nie.. aku minta maaf la yer kalau ada silap n salah.. tak kira la yg kenal aku dekat atau jauh.. yerla kita harus memohon maaf sebelum bermulanya ramadhan, ini adalah utk keberkatan... tapi u all jgn lupa ok.. mohon maaf jugak pada ibu bapa, famili dan jiran sebelah umah tu... hahahhaha...
Ok la u all aku tak mau membebel lagi... nak cont buat kerja nie..
Selamat menyambut ramadhan yer.. semoga kita sama2 dapat berkatinya nanti...
Wassalam..