Khamis, Julai 26, 2007

Puteri Manora


heloo. assalamualaikum...jumpa lagi hari nie.. cerah cuaca di Kl ... tapi petang semalam hujan lebat.. basah aku ketika kejar diri nak masuk dalam kereta...hahah...dah tu jalan jame.. sampai umah kul 8.00 malam.. so terpaksa la bukak puasa dalam perjalanan jer... nasib baik dah beli fresh oren awal2 sebelum balik tadi...

Menu aku malam tadi sekdar Nasi Goreng entah la nak beri nama apa..sbb apa yg ada kat kitchen semua aku bedal masuk dan gaul jer sekali... hahahha..

Hari nie aku sempat masukkan photo2 yg aku ambik masa hadiri teater Muzikal Puteri Manora minggu lepas pada hari Khamis... aku pergi pun sbb pengarah teaternya member dari DBKL... dan dia minta aku ambik photo shoot sekali untuk para tariannya...

So tak ada apa la sgt ttg teater nie.. tak ada nak aku komenkan.. tapi jalan ceritanya tak bosankan... maybe sbb ada muzik sekali...yer la nama pun teater muzikal kan... apa la aku nie.. sure ada muzik dan lagu...

Kepulangan aku ke kangar Jumaat, sabtu dan ahad lepas tak ada apa nak di storykan disini.. tak ada apa aktiviti pun kat sana.. hujan jer setiap hari.. sekadar melahap sepuas2nya dengan masakan mak aku jer...

so minggu nie aku nak habis masa di KL sahaja.. tak berjalan kemana2 pun.... nak bersihkan umah la.. dah 2 minggu tak vacum.. habuk bersepah jer.. pastu si hmate aku lak Reez penuh dengan assignment dan minggu depan ada exam... jadi as frend aku perlu tolong dia... kesian aku tengok... mmm... biasa la student kan...

ok la kalau u all nak tengok pic2 untuk artis teater Puteri Manora boleh la bukak dalam My Collection okies....

so jumpa aku lagi dia lain masa dan blog yer.. bye bye...