Jumaat, Julai 13, 2007

Bye Bye Alex..


Lunch terakhir di San francisco SteakHouse..

Semalam adalah hari terakhir Mr Alex (Manager Sales Development)berkhidmat dan bekerja di NTR tempat opis aku bekerja...Nampaknya dia pergi dulu dari aku la.. sbb aku masih ingat pertemuan pertama kami semasa hari pertama training di NTR... dia pun pekerja baru jugak so kami hari yg sama join NTR...

Kenangan aku dengan dia memang la banyak, sbb kerja antara kami selalu bersangkut paut.. bak kata pepatah dia perlukan aku dan juga aku perlukan dia...tapi dia selalu backup aku bila ada prop dengan stock... lagi satu dia nie jenis cool je.. everything dia akan layan kita org dengan baik... girau senda.. kalau dia kena marah dengan bos... yang pastinya dia tak akan lepaskan pada kami sebagai habuannya...

Aku mula baik dengan dia sejak akhir2 nie jer... dia selalu sakat aku n tanya "Man bila u mau kahwin?" i nak tengok u jadi raja sehari lo".. dengan pelat cinanya...hahahaha... sbb kat sini aku sorang je Melayu pujaan hati...

Kami lebih rapat lagi bila bersama2 hadiri Intel DueCore Party pada bulan lepas... dia tak sangka aku nie kaki clubing jugak.. hahahah... so dari situ kami dah mula ngam...

Aku adalah org pertama yg tahu dia nak berhenti, pada awalnya aku ingat dia main2 jer so aku tak layan sangat...selepas masa tu aku nampak muka kemuraman dia kat opis...aku tanya kenapa... so dia jawap.." aku tak suka duduk di KL la".. rupanya dia kesorangan kat sini... selama nie dia duduk di Penang... kerja kat sana samping famili... biasa la org tak pernah berjauhan dengan keluarga...hahahah...

so akhirnya dia buat keputusan nak berhenti dan balik kerja di Penang sahaja...mmm.. apa nak buat dah itu keputusan dia... aku dan member2 lain susah la nak pujuk... so aku harap dia akan enjoy dengan kehidupannya di Penang...so dari aku selamat jalan Mr Alex are u good bos n good frend...bye bye..


Kenangan..Alex, aku, Avyone, Joylen And Lim