Rabu, Julai 04, 2007

Wedding Photo Editing...



Semalam aku baru jer dapat siap beberapa editing pic untuk Hafiz wedding...minggu nie aku terlalu sebuk dengan urusan kerja luar... terkejar kesana dan kemari dengan appoinment dan juga dengan keletihan selepas habis kerja di opis... arghhhh... tak ada mood aku nak teruskan kerja photo editing nie...hilang segala idea... ahaks...

so kepada anda semua ingin lihat picture tersebut sila clik di ruangan My Colection...disana aku sempat letak beberapa picture wedding sahaja kerana pc aku lembab nak load banyak2.... hahahaha...

untuk siri novel aku pun tak sempat nak update lagi.. so kepada anda yang ingin baca episod seterusnya banyak2 la bersabar... kemungkinan minggu depan aku akan dapat update.... harapa2 dapat la idea bila aku balik dari camping di Air Terjun Lintang pada hari sabtu dan ahad nie...

Sebut ttg camping.. biasa la nanti aku akan masukkan gambar2 yg menarik untuk anda semua tatapi okies... bye bye..