Khamis, Julai 05, 2007

Transformers With PICOM


Semalam aku berpeluang menonton filem yang sedang menggegar seluruh pawagam diMalaysia iaitu Transformers... setelah penat bertungkus lumus dengan PC fare beberapa bulan yg lepas di seluruh Malaysia, semalam bertempat di Cineleisure Damansara pihak PICOM telah menempah satu room khas untuk group we all menonton filem tersebut....

Filem yang menggambil masa selama 2 jam 30 minit tidak sia2 jika u all tontoni bersama keluarga atau pasangan.... dari plot awal permulaan aku dah tak sabar nak tahu macam mana penghujungnya... olahan cerita yang begitu teliti dan disamping itu kesan effect yang bagus membuatkan aku teringat zaman kanak2 seketika dahulu apabila menonton siri kartun Transformers di depan kaca TV...

Penuh aksi yang mendebarkan, romantik dan tidak lupa juga plot yang kelakar untuk tatapan selera penonton agar tidak bosan sepanjang tayangan....

So jika u all belum lagi berpeluang untuk tontoninya jgn lupa segeralah ke pawagam berhampiran okies.... tak best la kalau aku ceritkan kesemuanya disini nanti tak syok u all nak tengok....hahahaha...

Tapi jika filem ini mengekalkan lagu tema semasa siri kartun di TV dulu, sudah pasti akan lebih menarik dan aku rasa anda semua akan tersenyum lebar bila mengimbas kembali zaman kanak2 ketika menonton siri kartun di depan TV... kerana sudah pasti ketika itu aksi tersebut akan menjadi ikutan....ok selamat menonton dan bye bye...